Dec 21, 2008

Winter Storm

Jumaat, 19 Dec - Pagi tu aku bangun tidur, tgk kat luar mcm snowing je. Aku nak gi lab ni, lagipun nak sembahyang jumaat kat sekolah. Lepas bersiap, pergi bawah, tgk jalan dah penuh dgn snow, aku ikut kereta punya jalan, kalo lalu kat situ tak tebal lah snow(sebab takde winter boot). Time tu pulak dgn snow (snow+air) jatuh kat muka, sakit gila dgn angin kuat. Nasib baik bas on time, tak lama sangat nak tunggu bas nye. Sampai kat lab, baca paper, dia org ckp winter storm. Selalunya kalo winter storm, sekolah akan tutup, tapi haritu last exam, buka gak. 

Masa balik lunch, ade nampak lah, kereta sangkut tak boleh jalan, ade gak yg tgh shovel snow kat area kereta dia org. Dgr2, ade gak accident kat town. Macam2.
   




Tgh tunggu bas, basah gak lah kasut aku
Ni lobby apartment aku.

4 comments:

El-Zaffril said...

Bestnye celebrate dengan salji bagai kat sana

Stridz said...

hehe. nak tergelak pun ada. terbayang abg pejal berperasaan bengkek, rindu nak balik malaysia dengan suasananya yang panas dan best. matahari memancarkan cahayanya. riang ria kicauan burung. Oh ya, roti canai ada kat Malaysia. hehe

Anonymous said...

tebal gila snow..tgk pn takut.

Muhammad Hazimin Wahab said...

macam mana agaknya pejal menghadapi winter storm itu.. adakah menyorok d balik pokok..?