Dec 3, 2008

Free Lunch - ECE Grad Students

28 Nov, Jumaat - ECE @ Electrical and Computer Engineering ada buat free lunch utk grad students. Mula2 aku pun tak tau, pagi2 tu dah bawa thermos pegi beli coffee kat Math Dept.  Dah lah aku tuang air dalam thermos tu tertumpah, so kena bersihkan kat washroom. Kat dlm washroom tu terjumpa plak Noman (member satu lab), dia nampak aku terus ckp, let's go for free lunch, aku tanya balik kat mana, dia ckp, just follow me. Cunlah. Masuk lab dulu letak thermos tu, Noman pulak panggil grad students kat dlm lab tu. So, sape yg ada kat lab tu, pergi sama2. Dalam perjalanan tu aku borak dgn Edgar (Mexican), dia ckp ini free lunch utk grad students je. okay, what about for visiting student? jalan je, sebab aku ni grad gak :D. Sampai kat conference room tu, ramai dah ada org, semua nak dptkan free lunch. Ambik makanan pun berhimpit2 gak lah, biasa lah bila dah free. Aku makan tuna sandwich je dgn buah2 skit and pop. Ade gak pizza, tapi tak berani nak makan :D  

0 comments: